Új logó landolt a fedélzeten? Remek! De mi legyen a régi dizájnelemekkel? Ne aggódjatok, végigszáguldunk a frissítés gyorsvasútján!
- Helyzetfelmérés
Vessük össze az új logót a jelenlegi arculattal. Ez olyan, mint amikor egy új bútordarabot viszünk haza – meg kell néznünk, hogyan illeszkedik a meglévő berendezéshez. - Színharmónia
Ha az új logó új színeket hoz, gondoljunk úgy a színpalettára, mint egy zenekarra. Az új szín lehet a szólista, de a többi szín adja a kíséretet. Keressünk olyan árnyalatokat, amelyek összhangot teremtenek. - Tipográfiai összhang
Az új betűtípus olyan, mint egy új akcentus – a többi szövegnek is passzolnia kell hozzá, hogy érthető maradjon a „beszéd”.
Nem kötelező. sőt nem a logóban szereplő fontot kell használni a szövegben. Ha nem matcholnak, akkor érdemes keresni újat a Google Fontson. Itt ajánlanak párokat is: https://www.fontpair.co/ Főleg ha az valami spéci (pl nem Google font), de amúgy is. Érdemes hozzá valami jól passzolót találni. (Erre való az arculattervező workshopunk 😉 ) - Grafikai elemek adaptálása
A meglévő grafikai elemek olyanok, mint a klasszikus dallamok – nem kell teljesen újraírni őket, elég, ha új hangszerelést kapnak, hogy illeszkedjenek az új stílushoz. - Fokozatos átmenet
Az arculatváltás olyan, mint egy évszakváltás – fokozatosan történik. Adjunk időt magunknak és az ügyfeleknek is, hogy megszokják az új elemeket. - Konzisztencia minden felületen
Az egységes megjelenés olyan, mint egy jól megkomponált szimfónia – minden elemnek harmóniában kell lennie egymással, függetlenül attól, hol jelenik meg. - Kommunikáció az érintettekkel
Osszuk meg a változás okait és előnyeit, mintha egy új fejezetet kezdenénk a vállalkozás történetében. Ez segít az ügyfeleknek és partnereknek azonosulni a frissített márkával.
Ne feledjétek: ez nem sprint, hanem egy izgalmas rally! A cél egy friss, dinamikus arculat, ami tiszteli a múltat, de száguld a jövőbe.
Készen álltok a rajtra? 3, 2, 1… Induljon a márkafrissítés!
Jelentkezz az arculatfrissítő workshop várólistára most 🙂