Kapcsolat

Kérlek NE hívj fel. Csak pár percre. 

Neked és nekem is szükségünk van arra, hogy egy közösen meghatározott időpontban csak Rád figyeljünk.

Én nem tudom vállalni, hogy ha felhívsz egy random időpontban
1. fel tudom venni
2. tudok rád figyelni
3. mindent meg tudok jegyezni, amit mondasz és fontos

Miért nem?

Mert van magánéletem, mert nincs nálam mindig papír, ceruza vagy gép, hogy lejegyzeteljem a problémád, mert nem biztos, hogy éppen olyan élethelyzetben vagyok, ahol nem zavarsz.

Köszönöm a megértést és köszönöm, hogy foglalsz mindig időpontot

Töltsd ki az igényfelmérőt!

“A jövő az nem egy olyan hely, ahová belépünk. Azt mi hozzuk létre.” Leonard I. Sweet

Igényfelmérő logó arculat weboldal

Ne is folytasd a kitöltést. Sajnos ha nem tudsz semmilyen infóval, idővel, odafordulással szolgálni a céljaidat illetően

nem én vagyok az embered. 

 

Mondom mennyire szükséges feltétlenül egy weboldalnál:

  • kell szöveg, ami szolgálja azt a célt, amit el szeretnél érni
  • kellenek képek, amik azt fejezik ki amit mondani szeretnél, mindez megfelelő minőségben és mennyiségben
  • kell koncepció
  • idő nekem, hogy beillesszem a projektet a munkafolyamataimba
  • idő neked, hogy összeszedd, ami nincs meg, nem végleges (szöveg+képek+célok+színek stb)
  • színek, amik harmonizálnak
  • betűtípusok, amik megfelelőek

Mi is az amivel feltétlenül foglalkozni kell?

  • célok, hozú- rövidtávú- és  üzleti tervek
  • logó? kell nem kell? van nincs?
  • színek?
  • betűtípusok
  • szerkezet
  • képes tartalom
  • szöveges tartalom

Ez az amikor jókor vagy jó helyen. Kattints tovább.

Pl.: nev@cegnev.hu

A neved vagy info/hello/szia @a doamined.hu

nekem: 

hello@effektiva.hu

vagy hello@kovacszsu.hu

Az oldalad alsó sarkában megjelenik egy Messenger ikon, amin kerezstül tudnak a céges Fb profilodnak írni.
Pl.: kaposigabi.hu

Amikor fel lehet nálad iratkozni. Ez azért jó, mert akkor ingyen és közvetve érheted el a témádat érdeklőket. 

A hírlevélfeliratkozás izgalmas lehetőségeket kínál:

  1. Közvetlen kapcsolat: Közvetlenül érheted el követőidet izgalmas hírekkel és ajánlatokkal.
  2. Elköteleződés: Fenntartja az érdeklődést, és visszahozza a látogatókat.
  3. Értékes forgalom: Az érdeklődő feliratkozók nagyobb eséllyel válnak vásárlókká.
  4. Promóciók: Hatékonyan hirdetheted az új termékeket és akciókat.

Összességében a hírlevél segít elérni, elkötelezni és megtartani a közönséget.

A Facebook Pixel egy kis kódrészlet, amit a weboldaladra helyezünk el. Ez a kód segít abban, hogy nyomon kövesd, mit csinálnak a látogatók a weboldaladon, és hogy hatékonyabb hirdetéseket készíts. Íme, miért hasznos:

  1. Közönségépítés
     Lehetővé teszi, hogy újra elérd azokat, akik már jártak az oldaladon, és olyan embereket találj, akik hasonlóak hozzájuk.

  2. Konverziókövetés
    Megmutatja, hogy a hirdetéseid milyen műveleteket eredményeztek, például vásárlásokat vagy regisztrációkat.

  3. Optimalizálás
    Segít a hirdetéseidet úgy beállítani, hogy azok a legnagyobb valószínűséggel érjék el a kívánt eredményeket.

  4. Mérés és elemzés
    Részletes adatokat ad a hirdetések teljesítményéről, ami segít a jobb döntéshozatalban.

Egyszerűen fogalmazva, a Facebook Pixel segít abban, hogy jobban értsd a weboldalad látogatóit és hatékonyabbá tedd a Facebook hirdetéseidet.

A SEO (Search Engine Optimization) vagy keresőoptimalizálás olyan technikák és stratégiák összessége, amelyek célja, hogy egy weboldal jobb helyezést érjen el a keresőmotorok találati listáján. Ez növeli a weboldal láthatóságát és organikus forgalmát, hitelességet kölcsönöz, és költséghatékony marketing eszköz. A SEO magában foglalja a kulcsszókutatást, tartalomkészítést, technikai optimalizálást és linképítést, melyek révén versenyelőnyt biztosít és javítja a felhasználói élményt.

Határidők

Görgess lejjebb és foglalj időpontot. 

Várlak 

Biztos, hogy kell neked (új)weboldal?

Töltsd ki a kvízt és megmondom. Meg én!

Nem akarok többszázezret kidobni az ablakon,

jelentkezem a webinárra!