Preferált chat csatorna, ahol röviden, de hatékonyan tudunk napközben chatelni?
Mi az amivel rendelkezel?
Mi az amivel rendelkezel arculati téren?
Linkelj be pár oldalt, ami tetszik, a téma mindegy
Link
Ami tetszik benne
Ami nem tetszik
Linkelj be pár piactársat/konkurenciát
Link
Amit jól csinál
Amit rosszul csinál
Weboldal ügyben, hogy állsz?
Amit szeretsz benne
Amit nem
Szerinted mire van szükséged?
Mi az amire NINCS szükséged?
Az elkészülő anyagok mellé válIalkozói öndefiniálás, értékesítési "how know" is vár itt rád, közös gondolkodás, hogy merre toljuk előre a Te szekeredet. Szerinted mire lehet még szükséged?
Ezek közül szerinted mire van még szükséged? Katt és kiírja mi is az.
Pl.: nev@cegnev.hu
A neved vagy info/hello/szia @a doamined.hu
nekem:
hello@effektiva.hu
vagy hello@kovacszsu.hu
Az oldalad alsó sarkában megjelenik egy Messenger ikon, amin kerezstül tudnak a céges Fb profilodnak írni. Pl.: kaposigabi.hu
Amikor fel lehet nálad iratkozni. Ez azért jó, mert akkor ingyen és közvetve érheted el a témádat érdeklőket.
A hírlevélfeliratkozás izgalmas lehetőségeket kínál:
Közvetlen kapcsolat : Közvetlenül érheted el követőidet izgalmas hírekkel és ajánlatokkal.
Elköteleződés : Fenntartja az érdeklődést, és visszahozza a látogatókat.
Értékes forgalom : Az érdeklődő feliratkozók nagyobb eséllyel válnak vásárlókká.
Promóciók : Hatékonyan hirdetheted az új termékeket és akciókat.
Összességében a hírlevél segít elérni, elkötelezni és megtartani a közönséget.
A Facebook Pixel egy kis kódrészlet, amit a weboldaladra helyezünk el. Ez a kód segít abban, hogy nyomon kövesd, mit csinálnak a látogatók a weboldaladon, és hogy hatékonyabb hirdetéseket készíts. Íme, miért hasznos:
Közönségépítés Lehetővé teszi, hogy újra elérd azokat, akik már jártak az oldaladon, és olyan embereket találj, akik hasonlóak hozzájuk.
Konverziókövetés Megmutatja, hogy a hirdetéseid milyen műveleteket eredményeztek, például vásárlásokat vagy regisztrációkat.
Optimalizálás Segít a hirdetéseidet úgy beállítani, hogy azok a legnagyobb valószínűséggel érjék el a kívánt eredményeket.
Mérés és elemzés Részletes adatokat ad a hirdetések teljesítményéről, ami segít a jobb döntéshozatalban.
Egyszerűen fogalmazva, a Facebook Pixel segít abban, hogy jobban értsd a weboldalad látogatóit és hatékonyabbá tedd a Facebook hirdetéseidet.
A SEO (Search Engine Optimization) vagy keresőoptimalizálás olyan technikák és stratégiák összessége, amelyek célja, hogy egy weboldal jobb helyezést érjen el a keresőmotorok találati listáján. Ez növeli a weboldal láthatóságát és organikus forgalmát, hitelességet kölcsönöz, és költséghatékony marketing eszköz. A SEO magában foglalja a kulcsszókutatást, tartalomkészítést, technikai optimalizálást és linképítést, melyek révén versenyelőnyt biztosít és javítja a felhasználói élményt.
Határidők
Ha van Facebook, Insta, TikTok, Youtube, Pinterest, Google Business jelenléted linkeld be ide kérlek. A sor végén lévő plusz jellel tudsz, további sorokat hozzáadni.
Írj/linkelj be legalább 3 piactársat (alias konkurenciát)
A konkurens
Mi az amit jól csinál?
Mi az amit nem?
Ha elkészülsz mi lesz az első amit meg fogsz tenni?
Mit tartasz még fontosnak megosztani velem? Plusz küldj el minden linket/infót, amire nem kérdeztem rá, de kell(het)
Melyik a legfontosabb neked részemről?
Valós referenciák, 99%-os ügyfélelégedettség. Soron kívüli, gyors kiszolgálás Azonnali rendelkezésre állás Személyes kapcsolat végig a munkafolyamat alatt