Nézz meg!

“A jövő az nem egy olyan hely, ahová belépünk. Azt mi hozzuk létre.”

Leonard I. Sweet

Grafika + logó  + arculat + weboldal + marketing + értékesítés – ez történik itt 

Az igényfelmérő után rögtön lesz lehetőséged időpontot foglalni személyes, online találkozóra. 

Ne hívj fel random időpontban csak néhány percre. Nem tudom megoldani, hogy csak rád figyeljek és szóról szóra lejegyzeteljem a kéréseidet. 

A 0. lépés fontossága

  1. Az előkészítés
    • Minden sikeres projektünket alapos előkészítéssel kezdünk.
    • Ez a mindent megalapozó 0. lépés. tt vagy most.
  2. A 0. lépés két szakasza
    a) Írásos igényfelmérés
    b) Személyes (online face to face) találkozó
  3. Az igényfelmérés folyamata
    • Jelenlegi helyzet feltérképezése
    • Kívánt célállapot meghatározása
    • Kiindulópont és célok tisztázása
  4. Személyes meeting
    • Igények részletes megbeszélése
    • Lehetőségek feltárása
  5. Hatékony munkavégzés
    • Cél: záros határidőn belüli teljesítés
    • A legnagyobb hatékonyság elérése
  6. Az ügyfél igényeinek kezelése
    • Az igényeket teljesen magunkévá tesszük
    • Úgy kezeljük, mintha saját projektünk lenne
    • Minden feladatot úgy végzünk, mintha magunknak csinálnánk.
    • Pont. 
  7. Döntéshozatal fontossága
    • Kulcsfontosságú a jó döntések meghozatala
    • A projekt sikerének záloga a helyes irány meghatározása
    • A döntések felelőssége a miénk közösen
  8. Alapos tervezés
    • Minden szempont átgondolása
    • Szilárd alapok megteremtése a további munkához
  9. Összegzés
    A döntések felelőssége a tiéd, a lehetsőséget tálcán kínálása a miénk. Alaposan át kell gondolnod minden szempontot. A projekt sikerének záloga, hogy már az elején helyes irányt szabjunk.

Egy weboldalnál az a tapasztalatom, hogy minimum 2-3 hónap. Ennyi idő, míg összeáll a szöveg és kiválasztódnak a képek.

Grafikai munkánál maximum 4 hét.

Ha azt akarod, hogy egy ilyen volumenű projekt sikeres legyen, azért mindkét oldalnak aktívan tennie kell, méghozzá folyamatosan. Jó alapok kellenek, ami befektetett energia nélkül elképzelhetetlen. Ha leírod, ami a fejedben van, akkor azt is fogod kapni a végén, amivel maradéktalanul azonosulni tudsz. Plusz, ha minden feketén-fehéren áll előtted, a projekt menedzsment olyan sima lesz, mint egy jól olajozott bicikli – nincsenek váratlan dombok vagy gödrök.

Szóval, ha nem akarsz majd a határidő napján a kétségbeesés kávéját szürcsölgetni, akkor a pontos és írásbeli igényfelmérés a barátod!

Mosthoz képest legkorábban 12 óra múlva (nekem le kell szerveznem, hogy csak rád tudjak figyelni – van 2 kistestű nagyigényű gyermek a háztartásban és egyikünknek se tenne jót ha random felhívnál, hidd el)
De foglalhatsz hétvégére és estére is 22.00ig bezárólag. 

  • a konkurenciát akarod lekoppintani
  • azt hiszed te jobban tudod,
  • nem akarsz időt, energiát belefektetni
  • nem tetszenek a munkáim
Igényfelmérő logó arculat weboldal

Ne is folytasd a kitöltést. Sajnos ha nem tudsz semmilyen infóval, idővel, odafordulással szolgálni a céljaidat illetően

nem én vagyok az embered. 

 

Mondom mennyire szükséges feltétlenül egy weboldalnál:

  • kell szöveg, ami szolgálja azt a célt, amit el szeretnél érni
  • kellenek képek, amik azt fejezik ki amit mondani szeretnél, mindez megfelelő minőségben és mennyiségben
  • kell koncepció
  • idő nekem, hogy beillesszem a projektet a munkafolyamataimba
  • idő neked, hogy összeszedd, ami nincs meg, nem végleges (szöveg+képek+célok+színek stb)
  • színek, amik harmonizálnak
  • betűtípusok, amik megfelelőek

Mi is az amivel feltétlenül foglalkozni kell?

  • célok, hozú- rövidtávú- és  üzleti tervek
  • logó? kell nem kell? van nincs?
  • színek?
  • betűtípusok
  • szerkezet
  • képes tartalom
  • szöveges tartalom

Ez az amikor jókor vagy jó helyen. Kattints tovább.

Pl.: nev@cegnev.hu

A neved vagy info/hello/szia @a doamined.hu

nekem: 

hello@effektiva.hu

vagy hello@kovacszsu.hu

Az oldalad alsó sarkában megjelenik egy Messenger ikon, amin kerezstül tudnak a céges Fb profilodnak írni.
Pl.: kaposigabi.hu

Amikor fel lehet nálad iratkozni. Ez azért jó, mert akkor ingyen és közvetve érheted el a témádat érdeklőket. 

A hírlevélfeliratkozás izgalmas lehetőségeket kínál:

  1. Közvetlen kapcsolat: Közvetlenül érheted el követőidet izgalmas hírekkel és ajánlatokkal.
  2. Elköteleződés: Fenntartja az érdeklődést, és visszahozza a látogatókat.
  3. Értékes forgalom: Az érdeklődő feliratkozók nagyobb eséllyel válnak vásárlókká.
  4. Promóciók: Hatékonyan hirdetheted az új termékeket és akciókat.

Összességében a hírlevél segít elérni, elkötelezni és megtartani a közönséget.

A Facebook Pixel egy kis kódrészlet, amit a weboldaladra helyezünk el. Ez a kód segít abban, hogy nyomon kövesd, mit csinálnak a látogatók a weboldaladon, és hogy hatékonyabb hirdetéseket készíts. Íme, miért hasznos:

  1. Közönségépítés
     Lehetővé teszi, hogy újra elérd azokat, akik már jártak az oldaladon, és olyan embereket találj, akik hasonlóak hozzájuk.

  2. Konverziókövetés
    Megmutatja, hogy a hirdetéseid milyen műveleteket eredményeztek, például vásárlásokat vagy regisztrációkat.

  3. Optimalizálás
    Segít a hirdetéseidet úgy beállítani, hogy azok a legnagyobb valószínűséggel érjék el a kívánt eredményeket.

  4. Mérés és elemzés
    Részletes adatokat ad a hirdetések teljesítményéről, ami segít a jobb döntéshozatalban.

Egyszerűen fogalmazva, a Facebook Pixel segít abban, hogy jobban értsd a weboldalad látogatóit és hatékonyabbá tedd a Facebook hirdetéseidet.

A SEO (Search Engine Optimization) vagy keresőoptimalizálás olyan technikák és stratégiák összessége, amelyek célja, hogy egy weboldal jobb helyezést érjen el a keresőmotorok találati listáján. Ez növeli a weboldal láthatóságát és organikus forgalmát, hitelességet kölcsönöz, és költséghatékony marketing eszköz. A SEO magában foglalja a kulcsszókutatást, tartalomkészítést, technikai optimalizálást és linképítést, melyek révén versenyelőnyt biztosít és javítja a felhasználói élményt.

Határidők

Hello

A nevem Kovács Zsu(zsanna)
egy marketing designer vagyok

Néhány elkészült munka a sok közül:

Vélemények itt

Egyéb munkák itt

Biztos, hogy kell neked (új)weboldal?

Töltsd ki a kvízt és megmondom. Meg én!

Nem akarok többszázezret kidobni az ablakon,

jelentkezem a webinárra!