.

az éjszakába nyúlóan próbáltad összerakni a céged weboldalát?

Amikor úgy érezted, hogy a „tökéletes” logó megalkotása, egy gomb odabénázása több időt vesz el, mint maga az üzlet építése? Na és mi a helyzet azzal a félbehagyott webshoppal, ami még mindig a „Hamarosan” felirattal virít?

Itt az ideje, hogy nagyobban gondolkodj!

Mi vagyunk a csapat, akikre mindig is vágytál. Üzleti terv + logó + arculat + weboldal/webshop/tanfolyami oldal – mind egy helyen.

Profin és hatékonyan.

Búcsú a végtelennek tűnő egyeztetésektől

Emlékszel még, amikor a tizedik e-mailt írtad a grafikusnak, hogynem, nem ilyen kékre gondoltam”?

Na, ennek vége.

Nálunk a briefelés olyan egyszerű, mint egy gyerekjáték. Összeszedett, ütemezhető folyamatot kapsz, ahol az elején letisztázunk mindent. Még azt is, amire te sem gondoltál!

Időhajlítás:

Nyerj éveket egyetlen projekttel

Oké, nem tudunk visszarepíteni az időben, de 4 hónap alatt simán megspórolhatsz 3 évet.

Hogyan? Úgy, hogy nem kell többé YouTube tutorialokat nézned éjszakánként, hogy hogyan kell egy gombot elhelyezni a weboldalon.
Főleg, mert nem is neked kell. Gyönyörűen felépítünk neked egy stabil weboldalt. Neked csak be kell „költöznöd”.

Mesterré válsz a saját birodalmodban

A célunk, hogy te legyél az oldal, a logó és az arculat kompetens kezelője. Nem leszel többé kiszolgáltatva senkinek. De ne aggódj, ha mégis beüt a krach, mi ott leszünk, hogy kisegítsünk.

A konkurencia?

Sürgős csapatértekezlet hívnak össze. Képzeld el, ahogy lázasan tanakodnak: ‘Hogy csinálta?’ Te meg csak mosolyogsz. Mintha egy űrhajóval érkeztél volna – ők pedig még mindig biciklin tekernek.

De mi tesz minket annyira

különlegessé?

Kovács Zsu vagyok.

Főleg velem fogsz dolgozni

Hogyan működünk?

A titkos 0. lépés

Időutazás a jövőbe (balesetek nélkül)

 

Mielőtt bármibe belevágnánk, van egy ászunk: a 0. lépésünk az, ahol minden eldől. 

Igényfelmérés, személyes meeting, alapos tervezés – mi mindent úgy csinálunk, mintha a saját álmunkat építenénk. A te víziód, a mi szakértelmünk – együtt olyan jövőképet alkotunk, ami mellett a konkurencia csak pislogni fog.

A titkos 0. lépés

1. Tervezés

Először is, olyan alaposan járjuk körbe a vállalkozásod, hogy még a NASA is megirigyelné. Egy részletes munkafüzettel felfedezzük az üzleted minden zugát. Összerakunk egy tervet, ami annyira részletes és annyira te vagy, hogy még a nagymamád is mosolyogva bólogatna. (De ne aggódj, nem fogjuk neki elküldeni, hacsak nem kéred.)

1. Tervezés

2. Tantusz

Itt fogsz rájönni, hogy a vállalkozói önbizalmad atombiztos talajon áll. Igen, ez időigényes, de hidd el, ezzel az alapossággal fényéveket ugrasz előre. Ja, és mellesleg megspórolsz egy komplett businesscoaching programot is. Két legyet egy csapásra, nem rossz, mi?

2. Tantusz

3. Kreatív szabadjáték

Itt fogsz rájönni, hogy amit eddig hittél, hogy akarsz az csak egy része a valóságnak. Ha már tiszta a fejed és tiszta a kép (hála az előző lépésnek), jöhet minden más. Itt engedjük szabadjára a kreativitást! A logó briefelés? Az már csak hab a tortán, és hidd el, imádni fogod.

Megtudsz pár meglepő dolgot a designokról. De csak annyira, hogy utána úgy hozz döntéseket, mint egy profi. És ne aggódj, az eddig összeszedett téveszméket és mítoszokat úgy söpörjük le az asztalról, mint morzsákat egy fine dining étteremben.

3. Kreatív szabadjáték

4. Felszállás

Ha már minden fix és tiszta
(köszönhetően az előző két lépésnek),
csak akkor kezdem el a weboldalépítést.

Ez nem csak egy weboldal lesz. Ez lesz a te digitális Taj Mahalod, a te virtuális Eiffel-tornyod! Minden kattintás, minden szín, minden betűtípus a te víziódat fogja tükrözni. És mivel már mindent alaposan átbeszéltünk, ez a folyamat olyan sima lesz, mint egy jól olajozott villámgyors hullámvasút – izgalmas, de biztonságos!

4. Felszállás

És most jön a legjobb rész...

Nem kell többé azon gondolkodnod, hogy "vajon jó lesz-e ez így".

Nem kell többé félned attól, hogy kiszolgáltatott leszel egy fejlesztőnek.

És ami a legfontosabb: végre azzal foglalkozhatsz, amihez igazán értesz - az üzleteddel.

Szóval, készen állsz arra, hogy nagyobban gondolkodj?

Töltsd ki az alábbi űrlapot, és induljon a kaland! Ne feledd, mi nem csak szolgáltatók vagyunk. Mi leszünk a titkos fegyvered a sikeres vállalkozáshoz.

Gyerünk, dobd be a mélyvízbe magad! (Ne aggódj, mi leszünk a mentőcsónak.)

Akikkel már dolgoztunk

Legutóbb itt készült

Kattints és nézd meg

www.dohanyannamaria.hu

Megtörtént eset

Jankáné Rácz Mariettának készítettük* a www.olembevarlak.hu -t. 

*Design www.csillapinter.hu

Pontosan tudtam, mit fogok csinálni, viszont arról fogalmam nem volt, hogyan jutok majd el a célközönségemhez. Amiben biztos voltam, hogy szükségem van egy jó honlapra. Ezzel kerestelek meg titeket.

egy számomra teljesen ismeretlen helyzetben, fontos volt nekem, hogy átlássam, mi történik, hogyan jutok a projektben A-ból B-be, és mi is az az A és B.

És emiatt eléggé szorongtam is, mert fogalmam sem volt semmiről a honlapommal kapcsolatban. Hiába néztem a piactársaimat, nem tudtam a magam oldalát vizualizálni. És akkor jött a csoda. Hiszen a te folyamatodban szó sincsen erről. Megkaptam a célirány doksit, és elkezdett megformálódni és testet ölteni az, ami addig csak valahogy érzések formájában létezett bennem. Pontosan nem értettem így sem, hogy mi mire épül, nem láttam át a folyamatot, de megteremtődött bennem a bizalom, hogy ebből csak valami jó sülhet ki, így mentem lépésről lépésre az utasításaid szerint. Nekem rengeteget adtak a marketinggel kapcsolatos beszélgetéseink. Máig ebből táplálkozom, innen építem fel minden egyes kampányom stratégiáját. Hálás vagyok a tanácsokért, amik sosem jutottak volna eszembe (pl videózás), és mióta csinálom, imádom, és teljesen magaménak érzem.

Ha elakadtam, kérdeztem, és te válaszoltál, és mentünk előre. Több elakadásom is volt, amikor nem értettem a helyzetet, és akkor együtt felvettük a fonalat, kibogoztuk, és száguldottunk tovább. Ami az erőssége volt a munkakapcsolatunknak az a bizalom, a lendület és a nem ciki kérdezni érzés.

Nem is voltak ilyen magas elvárásaim, így nagyon hálás vagyok, hogy együtt tudunk dolgozni!

 

Ne keress ha

  • a konkurenciát akarod lekoppintani, abban sosem leszek partner sorry
  • azt hiszed te jobban tudod, mi csináljuk ezt napi 8 órában és követjük után
  • nem akarsz időt, energiát belefektetni, azt mondod, mindegy csak legyen jó… nem lesz
  • nem tetszenek a munkáim/munkáink

Legyen a
te logód, arculatod, weboldalad
is olyan profi,
mint a szolgáltatásod!

Írd meg az igényeidet és beszéljünk róla.
Online találkozás nélkül nem tudunk együtt dolgozni.

A határidő lejárta után nem fogsz tudni csatlakozni ehhez a folyamathoz, ezekkel a feltételekkel.

nap
óra
perc
mp

Töltsd ki az igényfelmérőt!

“A jövő az nem egy olyan hely, ahová belépünk. Azt mi hozzuk létre.” Leonard I. Sweet

Igényfelmérő logó arculat weboldal

Ne is folytasd a kitöltést. Sajnos ha nem tudsz semmilyen infóval, idővel, odafordulással szolgálni a céljaidat illetően

nem én vagyok az embered. 

 

Mondom mennyire szükséges feltétlenül egy weboldalnál:

  • kell szöveg, ami szolgálja azt a célt, amit el szeretnél érni
  • kellenek képek, amik azt fejezik ki amit mondani szeretnél, mindez megfelelő minőségben és mennyiségben
  • kell koncepció
  • idő nekem, hogy beillesszem a projektet a munkafolyamataimba
  • idő neked, hogy összeszedd, ami nincs meg, nem végleges (szöveg+képek+célok+színek stb)
  • színek, amik harmonizálnak
  • betűtípusok, amik megfelelőek

Mi is az amivel feltétlenül foglalkozni kell?

  • célok, hozú- rövidtávú- és  üzleti tervek
  • logó? kell nem kell? van nincs?
  • színek?
  • betűtípusok
  • szerkezet
  • képes tartalom
  • szöveges tartalom

Ez az amikor jókor vagy jó helyen. Kattints tovább.

Pl.: nev@cegnev.hu

A neved vagy info/hello/szia @a doamined.hu

nekem: 

hello@effektiva.hu

vagy hello@kovacszsu.hu

Az oldalad alsó sarkában megjelenik egy Messenger ikon, amin kerezstül tudnak a céges Fb profilodnak írni.
Pl.: kaposigabi.hu

Amikor fel lehet nálad iratkozni. Ez azért jó, mert akkor ingyen és közvetve érheted el a témádat érdeklőket. 

A hírlevélfeliratkozás izgalmas lehetőségeket kínál:

  1. Közvetlen kapcsolat: Közvetlenül érheted el követőidet izgalmas hírekkel és ajánlatokkal.
  2. Elköteleződés: Fenntartja az érdeklődést, és visszahozza a látogatókat.
  3. Értékes forgalom: Az érdeklődő feliratkozók nagyobb eséllyel válnak vásárlókká.
  4. Promóciók: Hatékonyan hirdetheted az új termékeket és akciókat.

Összességében a hírlevél segít elérni, elkötelezni és megtartani a közönséget.

A Facebook Pixel egy kis kódrészlet, amit a weboldaladra helyezünk el. Ez a kód segít abban, hogy nyomon kövesd, mit csinálnak a látogatók a weboldaladon, és hogy hatékonyabb hirdetéseket készíts. Íme, miért hasznos:

  1. Közönségépítés
     Lehetővé teszi, hogy újra elérd azokat, akik már jártak az oldaladon, és olyan embereket találj, akik hasonlóak hozzájuk.

  2. Konverziókövetés
    Megmutatja, hogy a hirdetéseid milyen műveleteket eredményeztek, például vásárlásokat vagy regisztrációkat.

  3. Optimalizálás
    Segít a hirdetéseidet úgy beállítani, hogy azok a legnagyobb valószínűséggel érjék el a kívánt eredményeket.

  4. Mérés és elemzés
    Részletes adatokat ad a hirdetések teljesítményéről, ami segít a jobb döntéshozatalban.

Egyszerűen fogalmazva, a Facebook Pixel segít abban, hogy jobban értsd a weboldalad látogatóit és hatékonyabbá tedd a Facebook hirdetéseidet.

A SEO (Search Engine Optimization) vagy keresőoptimalizálás olyan technikák és stratégiák összessége, amelyek célja, hogy egy weboldal jobb helyezést érjen el a keresőmotorok találati listáján. Ez növeli a weboldal láthatóságát és organikus forgalmát, hitelességet kölcsönöz, és költséghatékony marketing eszköz. A SEO magában foglalja a kulcsszókutatást, tartalomkészítést, technikai optimalizálást és linképítést, melyek révén versenyelőnyt biztosít és javítja a felhasználói élményt.

Logo & arculat
& weboldal

359 000,-

Négy havi részletben!

Logo & Arculat
& kis weboldal

339 000,-

Négy havi részletben!

Ha ezt kéred kattints erre a gombra. Ezzel válik érvényessé a rendelésed. 

Logo & Arculat

95 000,-

Két részletben.

Ha ezt kéred kattints erre a gombra. Ezzel válik érvényessé a rendelésed. 

Még mindig
bizonytalan vagy?

Ha még mindig hezitálsz, gondolj bele: mennyi időt töltöttél el azzal, hogy ezt a szöveget elolvastad? Na, képzeld el, mennyi időt spórolhattál volna meg, ha már régen velünk dolgozol!

Biztos, hogy kell neked (új)weboldal?

Töltsd ki a kvízt és megmondom. Meg én!

Kovács Zsu marketing grafikus

Nem akarok többszázezret kidobni az ablakon,

jelentkezem a webinárra!